2013-10-28_201239A tenir en compte en competició
  • Córrer massa ràpid
En els primers quilòmetres de la carrera , intenta contenir els teus desitjos de córrer ràpid , i esforça’t per mantenir el ritme , de manera de poder acabar la carrera amb fortalesa .
Molts corredors tenen la tendència a donar-ho tot al començament de la competició i aquesta és la pitjor manera de córrer perquè s’utilitzen totes les reserves de glucogen massa d’hora .
En distàncies curtes pot perjudicar la teva classificació final , però en distàncies llargues com la marató ( 42 quilòmetres) , pot obligar a aturar i impedir que acabes la carrera .
En la mitja marató i la marató ( o distàncies majors) , pensa en els primers quilòmetres com si fossin part de l’entrada en calor i corre una miqueta més lentament que el ritme que tenies com a objectiu.
Si arribes als primers quilòmetres a un ritme que està una mica per sota del teu meta, no entris en pànic , ja que tens moltíssim quilòmetres per davant per compensar-los.
  • Gaudir
En una cursa , la majoria dels corredors estan tan concentrats en els temps, en la velocitat a la qual han de córrer , en quants quilòmetres els falta per acabar, que s’obliden de gaudir-la.
Gaudeix el recorregut i el paisatge pel qual estiguis corrent , això farà que la teva ment es buidi , eliminis la pressió i els nervis que genera una competició .
D’aquesta manera , correràs més distès i et resultarà molt més fàcil acabar , altrament , només et carregaràs de pressió , la qual cosa pot jugar-te en contra i portar-te a abandonar o córrer més lent del que hauries .
Font : runfitners
 

0 Comments

You can be the first one to leave a comment.

Leave a Comment

 

You must be logged in to post a comment.