2013-05-09_235152
·         Evita entrenar en hores de màxima calor.
·         Quan facis una tirada llarga surt amb bidó d’aigua.
·         Les ulleres de sol t’ajudaran a cansar-te menys, el forçar la vista quan el sol pega fort t’esgotarà.
·         No surtis a entrenar si no has fet una digestió de dues hores.
·         La fisioteràpia és també pels atletes populars. El ideal es anar una vegada al mes.
·         El sobre-entrenament existeix, el notaràs quan et costi dormir, et sentis estressat, irritable i amb falta de gana de menjar. Para 4 o 5 dies per evitar una lesió muscular.
·         Cuida la teva esquena, pot ser preocupant quan comença a fer mal.
·         Una forta competició o un entrenament fort et baixa les defenses, s’ha d’anar en compte amb els refredats.
·         Els corredors podem permetre el luxe de menjar més que les persones sedentaries, per que cremen les calories, menja bé.
·         Menja de tot però de una forma saludable.
·         Menja aliments a la planxa o bullits. Son més sans.
·         En la teva dieta has d’incloure proteïnes para els teus músculs. Estan en el peix i carn.
·         Els aliments indispensables per els fondistes son: pasta, arròs, fruita, llegums, verdures, hortalisses i fruits secs.
·         La dieta mediterrània és la millor i més complerta pels corredors, té tots els ingredients necessaris per la competició i entreno.
·         Minimitza els fregits, grasses animals i dolços, et resten més del que et donen.
·         El aigua és molt important pel atleta, s’ha de beure uns 2 litres diaris.
 

0 Comments

You can be the first one to leave a comment.

Leave a Comment

 

You must be logged in to post a comment.