2013-05-09_234628·         S’ha de fer com una obligació escalfar correctament abans del entreno, guanyaràs molt en el entreno o competició.
·         Estira abans de un entreno, primer s’ha d’escalfar i després d’ell, és molt important per la vida d’un atleta. Oblida de fer rebots i moviments bruscs.
·         No oblidis de fer abdominals. Son fonamentals per la teva esquena.
·          Corre recte en les pujades. No t’inclinis per endavant perquè pujaràs pitjor.
·         Quan notis que els teus temps no millora, s’ha de treballar més els entrenos de qualitat, series, pujades, farletks, etc, però sempre amb mesura.
·         Si tens l’oportunitat de fer peses fes-les amb moltes repeticions i poc pes.
·         Un dels entrenos més complerts de un atleta, son les pujades, posen les cames fortes.
·         Si tens en ment córrer un distancia llarga, mitja, marató o 100, etc, primer de tot il·lusionat en assolir-la i treballa molt la psicologia és fonamental sobre tot en la marató, tant important com el físic.
·         Presta atenció al entrenament de velocitat, però no et cremis dedicant més del precís.
·         Marca un circuit d’entrenament fix. Et facilitarà comparar els teus progressos.
·         Hi ha dies d’entreno per gaudir corrent, oblida del crono .

 

0 Comments

You can be the first one to leave a comment.

Leave a Comment

 

You must be logged in to post a comment.